دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

در علقمه کوه صبر واحساس شکست

با سنگ جفا نگین الماس شکست

طوفان شدو شاخه ی گل یاس شکست

ای وای دلم که دست عباس شکست

 

 

 

قربون حرمش،خدایی قشنگههههههههه

 

وای انقده دلم میخواست تاسوعا عاشورا اینجا باشم که نگوووووو

اینو از ته دلم میگمااااااااااااااا


نظرات شما عزیزان:

arsam
ساعت21:03---7 دی 1390
اپم خواستي بيا يه سر به دوست قديمي بزن

گمنام
ساعت23:56---17 آذر 1390
بیچاره سنگ وقتی از دست کودکی به سوی قناری رها میشه... :نمیدونه دل کودک رو بشکنه یا سرقناری رو....
پاسخ:گمنام پس کو ادرس وبت؟؟؟/:)


اهورا
ساعت15:59---17 آذر 1390
سلام دوستم.
خوبی؟
گلم من با 2 مطلب زیبا از دکتر شریعتی اپم. زوووووود بیا پیشمو نظرتو بهم بگو.
منتظرم.


nini
ساعت1:04---13 آذر 1390
من چرا خوابم نمیادش؟

واسه سومین بار این پست رئ خوندمو خندیدم

عین دیونه ها

درست عین دیوونه ها

اما خوابم نمیبره
پاسخ:این پست کجاش خنده داره که خندیدی؟؟؟/:)


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:29---12 آذر 1390
توجه کنین این نوحه دیووووووونه خونه میگه:
تموم مردم دنیا ما رو میخونن دیوووووونه
اره ما دیوووووونه هستیم بیخیال این زمونه
حال کنین
اینو شانسی گذاشتما
بازم میگه دیووووووووونه....


سپيده
ساعت16:26---12 آذر 1390
slm

upam

montazeretam
پاسخ:سیلام،إإإ،تویییی؟؟؟چه عجب پیدات شد!!!


فرانک
ساعت14:50---12 آذر 1390
طوری نی ابجولی
وای اره فقیقاحالم از فیزیک بهم میخوره
خره تطیلیا رو داری حال میکنیم حسابی


arman
ساعت13:16---12 آذر 1390
slm halet jetore khobi?vebt aliie
پاسخ:سیلام،اوخی،دوس داشتم بیام وبت اما مثل اینکه وب نداری،اره خوفم،میسیییییییییییی:)


مـریــم
ساعت1:29---12 آذر 1390

یه روز میاد که ازمون می پرسن :

عمر خود را چگونه گذرانده اید؟

امیدوارم جوابمون این نباشه که :

به نام خدا ،

متاسفانه بدون یاد خدا ...


hamed
ساعت0:30---12 آذر 1390
راسی دیوووونه جون این اپ نبود که گذاشته بودم داخل وبما. مطالب وبمو جابجا کردم. پاسخ:إإإ؛واقعا؟؟؟من فک کردم اپه:D

NINI
ساعت23:06---11 آذر 1390
چشم

چند روزی اینجا با شما دیونه ها چرخیدیم

اما انگار ما دیونه ساده ایم

شما دیونه پیچیده

با خودم قرار گذاشته بودم دیونه بازیام مردم آذاری نباشه حالام که ناراحتین ما رفتیم

دل دیونه شکستن کار خوبی نبود

که کردین

حالام ی شعر واسه تو میذارم که حتما شنیدی و میرم

راستی پیش اون دختره( دوست جونیی قدیمی و از این حرفات) نظر واست گذاشتم

گفتم که نگی نامردی و از پشت خنجر زدن و ...

خیلی مردین





بابا بی خیال دیگه ناز کردنم حدی داره

ما که رفتیم بعد ما تازه میدونی کی دوست داره

بابا بی خیال دیگه ناز کردنم حدی داره

ما که رفتیم بعد ما تازه میدونی کی دوست داره

روتو کم کن دیگه تحفه هم که نیستی به خدا

روتو کم کن دیگه تحفه هم که نیستی به خدا

تمومش کن عفه هات و بس کن این همه ادا

مگه ما چی کم گذاشتیم ازو مرام و معرفت

که تو اینجور با ما بد تا می کنی ای بی معرفت

راستش و بخوای دیگه خسته شدم رک بگمت

راستش و بخوای دیگه خسته شدم رک بگمت

به دلم نشسته بودی گندیدی بریدمت

به خدا عشقی که ذلت بیاره کشکه عزیز

جون هر چی مرده دیگه اینقدر آبرو نریز

گفته بودم نفسی برام میرم تا آخرش

نفسی که حرمتم رو بگیره می برمش

دیگه اون دنیای؛ دیگه اون دنیا پر رنگ و چلچراغت نمی خوام

واسه رو کم کنیتم شده سراغت نمیام

قاطی کردم بد رقم می خوام که قیدت بزنم

می خوام این دندون عاریه رو از ته بکنم

عشقی که ما پیشیم بی شیله پیله صادقه

همه مردم میدونند که مشکی انده عاشقه

بابا بی خیال، بی خیال، بی خیال
پاسخ:اخیییییییییییییی،حالا چرا ناراحت میشی،خوب بازم واسمون شعر بگو،این شعرم شنیدم از رضا صادقی،میدونم هیچی تو دلت نیست،اما اینجا کاری به کسی نداشته باش،هرچی خواستی به خودم بگو اما کاری به بقیه نداشته باش،مخصوصا اجی گلم مرضیه،باشه داش گلم؟؟؟


بچه مثبت
ساعت22:53---11 آذر 1390
سلام آجی ......

ای ول بابا یک یک پاسخ:سیلام داداشم،میسیییییییییییییی:D


NINI
ساعت22:49---11 آذر 1390
خووووووووووووووووووب

کی گندهخ اومده بوود؟

کلا ریز میزه میبینمت مرضیه کوچولپاسخ:نی نییییییییییییییییی!!!چیزی به اجی مرضی من نگوووووووو،ببین اگه یه بار دیگه کاری به مرضی داشته باشی بدجور قاطی میشماااااااااااااااااا،اجی مرضی خیلی وقته دوس جونی منه،احترامش واجبه هاااااااااااااااا،اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:B


مرضیه وارد میشود
ساعت21:58---11 آذر 1390
اوووووووووووووووووو

سام الیکم خوااااااااهر

اینجارو نیگااااااااااااا

این نی نی کیه آبجی؟؟؟خوش ندارم هر روز هر روز پاشه بیاد دم وبلاگت هی نامه بده د یعنی چی آخه؟؟؟

ولم کن د ولم کن بش بگو بساط مساط و جمع کنه تا نرفتم دم وبلاگش دعوا

استغفر ال..

هی هیچی نمیگیااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااا

آجی
آخخخخخخخ

بابا دلم برات تنگیده بود باقلوای من

دمت بخاری با این آپ مناسبتی خشملت جیجر طلا


خیلیییییییی گلییییییییییییی به موووولااااااااااااااااا
راستی خووففففف کاری میکنی که درس میخونی آجی

بشین درس بخون و مگو چیست درس

هاهاهاها

اوووممممماااااااااااااچچچچچچ چچ


حامد
ساعت21:26---11 آذر 1390
سلام خوبی؟خواستم بگم وبلاگت قشنگه هم از نظر متن و هم از نظره قالب و هم اینکه جواب سوالتو بدم.من درست متوجه منظورت نشدم ولی این وبلاگ رو به عشق نگارجونم ساختم و منظورم ساخت خود وبلاگ بوده و نه مطالبش.خیلی دوست دارم که منم لینک کنید.اگه مایل بودید خبرم کن
پاسخ:سیلاااااااااااااااااااااام،میسی،خوفم،منم متوجه منظورت نشدم باااازززز که منظورت ساخت خود وب بوده و نه مطالبش،خوب من اتفاقی وبتو دیدم اومدم الان که ادرستو ندارم که بیام،تو هم ادرس نذاشتی که لینکت کنم!!!


نسيبه
ساعت17:32---11 آذر 1390
سلام گلم خوبي اره لوكس بلاگ شورشو دراورده راستي اگه همينجوري اين طرو ادامه بديم وسعي كنيم هميشه خوب باشيم چي ميشه؟؟واي نگو منم دلم براي انجا پر ميزنه خوشبحال اميرحسين كه اونجا بوده وكسايي كه اونجان واقعا لياقت ميخواد من كه به شدت دلم براي اونجاتنگ شده خدا قسمت همهمون بكنه راستي من دوشب نتونستم زيارت وارث بخونم ولي زيارت عاشورا خوندم
پاسخ:اگه ادامه بدیم که از خوبم خوبتر میشه،،،اره ما لیاقت نداریم که اونجا باشیم،اجی گلم اشکال نداله،مهم اینه که خوندی،من نگفتم که اجباریه که همشو اجرا کنین،گفتم هر جاشو که تونستین،اما ادامه بده زیارت عاشوراتو حتما که خیلی خوبه،زیارت وارث اکشال نداله نخوندی:*:*:*


امیرحسین
ساعت17:16---11 آذر 1390
سلام اجی خوبی ؟

فکر کنم این نینی رو تو هم اثر گذاشتهه

چیو امتحان کردی جواب نداده؟



اجی من پیارسال تاسوعا اشورا اونجا بودم یه صفایه خاصی داره ولیی پدرت در میااااد اونجا
پاسخ:وااااااااااااااااااااااای داشییییییییییی،ایولللللللل،دمت داغ،خوشبحالتتتتتتت،منم دوس دالم اونجا باشم،اما ما این سعادتا رو نداریم:(راستی عاشورا رو غلط نوشتی نمرت میشه نوزده:D:D:Dاین نی نی که مخ منو تعطیل کرده کلا،ماشالا تو نظر دادن کم نمیاره که@-)اره داشی،من اگه شانس داشتم الان تو دانشگاه شهیدبهشتی بودم،بعدشم خارج....:D


مهتا
ساعت15:59---11 آذر 1390
سلام...معذرت دیر اومدم.....

ولی خوندمت....

میخوای درس بخونی کمتر میای...

منم همینطور....

فعلا بای...

ولی واقعا کاشکی اونجا بودیم...من به مشهدشم راضیم
پاسخ:اره واقعا،کاش اونجا میبودیم:(


عطیه
ساعت14:32---11 آذر 1390
جاده ،‌ خالی است ولی می شنوی ؟ پای سنگین کسی همسفر است ای در بســـته ی گمـــــگشته کلید ای دربسته ! جواب تو کجاست ؟ راستی ، ای دم طوفانی صبــح آفتاب تو کجاست

ساناز
ساعت14:03---11 آذر 1390
salam azizam khobi??man hamsare shahinam,alan baham nesheste bodim paye pc k man nazare shomaro khondam,shahin mige shoma kheili bahali fek konam rast mige!rastesh man avala delam nemikhast k shahin hey be weblogesh sar bezane va vase shomaha k hamaton dokhtarin hey nazar bezare man fek mikardam mohite inja ham mesle chatroom va...ina bashe ama fahmidam aslan injori nist,webloget kheili nanaze,man kheili khosham omad.ba manam doost mishi????پاسخ:بهههههههههههههه بهههههههههههه،بچه هااااااااااااا،ببینین کی اومده،نامزد داش شاهینمون،ایوللللللللللل،بزنین اون دس قشنگه روووووووو،نه نه نههههههه،صلوات بفرستین،چه اسم خوشملیم دالیییییی،وااااااااای عزیزدلم اگه بدونی چقد خوشحال شدم اومدیییییییییی،اره اجی،من از خدامه بات دوس جونی باشممممم،بوس بوس بووووووووووس:*:*:*

شاهین
ساعت13:55---11 آذر 1390
ســــــــــلام آجی دیوووونه خودم خوبی؟؟؟آخ دلم میخواد منم با خانومم برم!هــــــــــــــــــــی!آجی توهم کم تر بیای یه کوچولو به درسات برسی بد نیست!اما نری دیگه نیای هاااااااااااااااااااااااااا!
پاسخ:سیلااااااااااااااااااااااااام داش خودمممممم،خوفی؟؟؟من خوفم،اره،کاش هممون اونجا میبودیم،حیف که سعادتشو نداریم،اره داشی،درسامو میخونم،راستی دم خانومت داغغغغغغغ،انقده خوشحال شدم اومددددددد،ایول،خیلی گلههههههه:D


فرانک
ساعت11:55---11 آذر 1390
اره بد دو سه سال برامون برف و بارون داره میاد
اینم از پاییز امسالمون


nini
ساعت11:53---11 آذر 1390
خوب دیونه ام دیگه

سییییلام یادم رفت

صیلام سبه بخیر

سلام ثبه بخیر

ثلام صبح بخیر

جانه نیشتو که وا میکنی اون فاصلهی بین دندون نیشت و دندون جلوییت که خالیه منو پر انرجی میکنه

بی دندون خودم
پاسخ:واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا،با من که نبودی مطمئنا،حتما با خانومتی:P:D


nini
ساعت11:51---11 آذر 1390
فقط دو چیز وجود داره كه نگرانش باشی: اینكه سالمی یا مریضی.

اگر سالم هستی، دیگه چیزی نمونده كه نگرانش باشی؛

اما اگه مریضی، فقط دو چیز وجود داره كه نگرانش باشی: اینكه دست آخر خوب می شی یا می میری.

اگه خوب شدی كه دیگه چیزی برای نگرانی باقی نمی مونه؛

اما اگه بمیری، دو چیز وجود داره كه نگرانش باشی: اینكه به بهشت بری یا به جهنم.

اگر به بهشت بری، چیزی برای نگرانی وجود نداره؛

ولی اگه به جهنم بری، اون قدر مشغول احوالپرسی با دوستان قدیمی می شی كه وقتی برای نگرانی نداری!

پس در واقع هیچ وقت هیچ چیز برای نگرانی وجود نداره!!

امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی
پاسخ:ایوللللللللل،اینو قشنگ نوشتی:D


سمیه
ساعت11:05---11 آذر 1390
سلام ممنون خبرم کردی...خیلییییییییییییییییییییی

arash
ساعت8:41---11 آذر 1390
سلام دیوونه . ممنون که به وبم سر زدی . اپتم خیلی قشنگ بود راستی من لینکت کردم شما هم اگه دوست داشتی منو لینک کن. خوشحال میشم

nini
ساعت0:45---11 آذر 1390
جان دخملی نگا

به من میگن دیوونه

البت ک دیونه عمشونه

اما بخون و اگ تونستی نخند

نخند اقا نخند

اسمتو بهم بگو

رویا؟





آقای مجری، لطفاً یه کم راهنمایی کنید؟

منظور از جمله بالا مسابقات تلویزیونی و مجریان دلنواز و جایزه های نفیس (اعم از ساعت مچی و دیواری و رومیزی و زیر میزی و کنار میزی و اشتراک یک سال پوشک My Baby و دویست و چهل و نه تومان پول نقد و …) و شرکت کنندگان بسیار باهوش (با بهره هوشی در حد جلبک های فتوسنتز کننده اعماق اقیانوس ها) می باشد.



معمولاً عبارت « آقای مجری میشه یه راهنمایی بکنید؟» بعد از قرائت سوال توسط مجری بامزه و تو دل بروی برنامه ، توسط شرکت کننده که احتمالاً صغری ۳۴ ساله و ترشیده و یا کرم علی ۱۴ ساله و محصل می باشند، پرسیده می شود (نگاهی به شرایط سنی و اجتماعی شرکت کنندگان این مسابقه، خود به تنهایی برای نشون دادن سطح نازل این برنامه ها کافیه).



تا شرکت کننده محترم بتواند بعد از راهنمایی های مربوطه توسط مجری محترم (که بسته به آی کیوی شرکت کننده از حرکات موزون تا گفتن جواب مسابقه تغییر می کند) به جواب مورد نظر دست بیابد. سوالات برنامه نیز موضوعاتی همچون آرامگاه خواجه حافظ شیرازی کجاست؟ ، تعداد انگشتان دست و یا پا در انسان چند تاست؟ ، علی دایی کیست ، چرا زن نمی گیری و موضوعاتی از این قبیل می باشد!
پاسخ::O:O:Oماشالااااااااااااااااااااااااااااااااا،بابا تو دیگه کی هستییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقد میحرفی؟؟؟؟!!!@-) تو واقعا دیوووووووووووونه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وااااااااااااااااااااا،من اسممو نمیگمممممم،ههه ههه ههه:P:D


nini
ساعت0:42---11 آذر 1390
اینو با دیوونه ها نیستم



هوی گوسفند چه خبرته؟!؟!

گوسفند در اصل به موجودی پشمالو و بی نزاکت گفته می شود که اندک زمانی است پایش را در شهر گزارده (همون دهاتی) ولی ما امروزه به رانندگانی که چراغ قرمز را رد می کنند، رانندگانی که به محض سبز شدن چراغ و جهت یادآوری خاطره حنابندان مادر بزرگشان بوق های ممتد می زنند، عابرانی که از وسط اتوبان رد می شوند و یا صف اتوبوس را رعایت نمی کنند، بازیکنان تیم ملی فوتبال وقتی موقعیتی را خراب می کنند و کسانی که موقع راه رفتن پای دیگران را لگد می کنند می گوییم: هوی گوسفند چه خبرته؟!؟!
پاسخ:خوب حالا اینو چرا اینجا نوشتی مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان تو ربطشو به من بگوووووووو:?


nini
ساعت0:41---11 آذر 1390
حیون نگا چی نازه



کشیدم روی کاغذ با قلم‌موی سیاه، آهو

نمی‌دانم چه شد افتاد بعد از آن به راه‌، آهو



نفهمیدم چرا آن‌سوتر از من ناگهان برگشت

خرامان کرد بر من یا قلم مویم نگاه، آهو



کجا زیباتر از آهوست ماه، آهوست زیباتر

وگرنه پنجه می‌افکند شب‌ها سوی ماه، آهو
پاسخ:وااااااااااای،ماماااااااااااااااااااااااااااان،این چرا اینقد حرف میزنه،من هنگ کردممممممممم:-((


nini
ساعت0:35---11 آذر 1390
همتون کچلین
همتون باید برین تو شیلنگ شنا کنین
من نمیخوام اصلانشم

خوب نوشتی آووورین
بیا بغلم
هاااااااااااااااااااااا
یواش
چاقالوووو
له شدم
برو پاییین

پاتو از رو چشم بر دار
هوییی کور شدم
الان ی ویشگون ازت میگیرم

حالت جا اومد.
وجدان درد شدم
گیه نتن نی نی دیوونه

برات ی کامیون فوتت ممکی فرستادم
برو دم در بگیرش بخورشون
همشو نخور هووووی
واسه منم نگه دار
خیلی لوووکسی
من تورو میخوام تو چی؟
بوس
لب
حوض
خیس
با اینا جمله بساز
به بهترین جملات یک عدد لنگ کفش بلورین جایزه داده نمیشود
زود باش گیده
بیا نی نی رو بوس کن که صد سال زنننده باشی
کچل به سرت شامپو بزن
اگه بوس ندی دعا میکنم بری دستشویی ی عالمه هم جییییش داشته باشی
زیپ شلوارت یا دامنت یا کتت یا هر جا دیگه که احتمال داره زیپی باشه باز نشههههههه:- ))


nini
ساعت0:28---11 آذر 1390
نخیرشم

من اولینم

میزنم

لهت میکنم

هاااااااااااااااااااا

دکتر شریعتی وقتی عصب بود



خدا لهنت کنه باحث و بانیشو که این لوس خاکبرسر بلاگ منو انقد اذیت کرده



اااااااهههه:- ((



هینجا دیونه خونست

این لوس بلاگ خاک بر سرم شد جا اومدی؟

دو ساعت تای÷وندم بعدش

هیچی ب هیچی

جون امواتت برو ی جا دیگه وب بزن مارو هم شاد کنچ

اااااا

مار که نیش میزنه

برو ما ها رو شاد کن

کچل شدم بس که ضایع شدم

باز که تو خوابی

پتو رو بکش رو کمرت

سرما نخوری

ای جان مث

عروسکا خوابیدی

شب بخیر

بوس پیشونیت

اون خرس کوچولو رو هم ول کن کشتیش

خفه شد

ااااااااا

بی ادپ

دست تو در بیار

نگااااااااااااااااااااا

من

بی

اندازه

دوست

دارم

من

بی

اندازه

الکی

گفتم

ها

ها

ها

ها

ها

ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 21:8 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 519
بازدید کل : 209103
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران